دستخون

...

تمام عمر به دنبال گشتمت
تمام عمر
دریغا..
آنگاه یافتمت که قطره قطره
از میان انگشتانم
بر زمین چکیده بودی..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۲۷
    نه
محبوب ترین مطالب

معجزه

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ب.ظ

ماهور:واقعا بخشیدیش؟ 

من: گرچه برای نبخشیدنش هزار دلیل داشتم و برای بخشیدنش فقط یه دلیل..

ماهور:میشه پرسید از اون یه دلیل .

من:من بخشیدمش تا  بتونم بی اعتنا بشم بهش

بخشیدمش تا بشه مث بقیه برام

مث بقیه که براشون آرزوهای خوب دارم و خیلی هم مهم نیستن تو زندگیم

بخشیدمش تا بتونم از روش رد شم.

هر بار که می گفتم نمی بخشمش یه احساس از اینکه اون ویژه و خاصه بهم دست می داد.

و اینطوری سخت تر بود کندن ازش.

معجزه س ماهور..

کائنات کار خودشو می کنه و اگه اون آدم دلمو شکونده و قولشو شکسته حتما جوابشو می گیره. 

چرا من باید این رنجو حمل کنم..

این رنج برای من نیست!

من تا آخرین لحظه به پیمانم متعهد بودم. پس چرا باید بیش از حد رنج بکشم.

فقط یک رنج برای منه

رنج جدایی و کنده شدن از دلبستگی هام که زمان میبره تا خوب شم

من خودمو به خاطر اون آدم مجازات نخواهم کرد!

حالا کمی بهترم.. 

  • Asma Za

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی