دستخون

...

تمام عمر به دنبال گشتمت
تمام عمر
دریغا..
آنگاه یافتمت که قطره قطره
از میان انگشتانم
بر زمین چکیده بودی..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۲۷
    نه
محبوب ترین مطالب

تا آخر عمر

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ

به استاد( پدر معنویم) گفتم چه اتفاقی افتاده گفت من بارها یادآوری کردم . یک مرد یک زن تا آخر عمر...غیر از این درد و رنجه..

چی باید جواب میدادم.. گرفتار رنجی شدم که از آن من نیست.. عهد رو اون شکست.. من نشکستم.. هنوز نشکستم. 

  • Asma Za

نظرات  (۲)

شاید تو هم وقتش رسیده تمومش کنی:)

پاسخ:
تمام تلاشمو می کنم و از همه دستاویزهام کمک می گیرم که تموم شه..

دقیقا میفهمم چی میگی ولی خودمم همین درد رو دارم
توی حرف میگم دارم تلاش میکنم،ولی در عمل ذهنم همش درگیرش میکنم و هیچ تلاش عملی واسه فراموش کردن نمیکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی