دستخون

...

تمام عمر به دنبال گشتمت
تمام عمر
دریغا..
آنگاه یافتمت که قطره قطره
از میان انگشتانم
بر زمین چکیده بودی..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۲۷
    نه
محبوب ترین مطالب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۴
آذر

وقتی برای زندگی تصمیم بگیری، برای مرگ هم تصمیم گرفته ای

#دختر پرتقالی

۲۴
آذر

نگو که طبیعت معجزه نیست و دنیا افسانه نیست. هرکه به این موضوع پی نبرده، شاید زمانی که افسانه به پایانش نزدیک شد  آن را بفهمد، زمانی که آخرین مهلت را داریم که چشم بندمان را برداریم و بابهره مندی از این فرصت، خود را به این معجزه بسپاریم، همان معجزه ای که به زودی آن را وداع می گوییم.

#دختر پرتقالی

۲۴
آذر

اما این انسان چیست؟ ارزش هر انسان چقدر است؟ جرج، آیا ما غباری بیش نیستیم؟ غباری که به هوا بلند می شود و هر بادی آن را  پراکنده می کند؟

# دختر پرتقالی نوشته ی یوستاین گاردر

۱۹
آذر

پابسته به زنجیر جنون من بودم..

۱۸
آذر

دلم یه نامه میخواد.. یه نامه مخصوص خودم.. که بهش عطر زده باشن و توی پاکتش برگای یه  گل خشک باشه. 

یه نامه و یه بسته پستی.. 

لعنتی فقط چهل سال دیر دنیا اومدم ! 

کاش هنوزم حوصله داشتیم برای هم نامه بنویسیم.. کاش هنوز می تونستیم برق شوقُ تو چشای هم بنشونیم..

۱۸
آذر

حال و روز خوشی ندارم این روزها.. غول پریود در راه است و چند روزی است که با بغض می گذرد ! تمام تلاشم را می کنم که همه چیز عادی بماند و این همه درد و رنج و فشار درونی توی روابطم آشکار نشود.چپیده ام توی اتاق و فرو رفته ام توی خلوت خودم.. تلاش می کنم که با کتابهایم خودم را سرگرم کنم.. با کتابها.. کاغذها.. وسیله های کوچک خاطره انگیز.. 

زمان از همیشه بی رحم تر است.. کشدار و بی مصرف و در عین حال در شتابی توصیف ناپذیر می گذرد.. شتابی که سبب میشود همه چیز پوچ تر از آنچه هست در نظرم پدیدار شود.

قرار هایم را کنسل می کنم.تحمل رفت و آمد را ندارم.. تحمل بحث و دعوا را ندارم.. تحمل کوچکترین نافهمی ای توی گفتگوهایم را ندارم.. تحمل کمترین بی مهری و دمسردی را ندارم.. اما همه اینها به این معنی نیست که بخواهم تنها  باشم.. باید کسی مجبورم کند باهاش وقت بگذرانم.. 

تمایل عجیبی پیدا کرده ام به داشتن بچه، بچه ای که تحمل کز کردنت گوشه  اتاق را  ندارد  و حاضر است برای ثانیه ای لبخندت صد بار  ببوسدت..

چقدر خودخواهم من 

چقدر دلتنگم..

چقدر دورم..