دستخون

...

تمام عمر به دنبال گشتمت
تمام عمر
دریغا..
آنگاه یافتمت که قطره قطره
از میان انگشتانم
بر زمین چکیده بودی..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۲۷
    نه
محبوب ترین مطالب

چرا او ؟

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

ازش خواستم برام تریاک بگیره..چرا از اون خواستم؟ میخواستم تو مردنمم عذاب وجدان داشته باشه؟ مگه اون تنها کسی نبوده که قدر تموم آدمای دنیا از نبودن من زجر کشیده؟ چرا بازم میخواستم سهیمش کنم تو این درد؟ چرا نذاشتم فقط از شنیدن یهویی این خبر تو خودش فرو بره؟ چرا دارم به گذشته م چنگ میزنم؟ چرا مرددم؟ شاید اون تنها کسیه که  مثل خودم تو اوج خوشی و خندیدناش یه لحظه هم صائقه مرگو فراموش نکرده.. شاید..

  • Asma Za

نظرات  (۱)

پس منصرف شو
پاسخ:
بهش فکر میکنم.. خیلی زیاد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی