دستخون

...

تمام عمر به دنبال گشتمت
تمام عمر
دریغا..
آنگاه یافتمت که قطره قطره
از میان انگشتانم
بر زمین چکیده بودی..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۲۷
    نه
محبوب ترین مطالب

بی ارزشی

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ

تنها کسی که میتونه بهم حس بی ارزشی بده اونه. 

با بی اعتنایی و بی اهمیت شمردن همه چیز مربوط به من

لعنت به من که دلم براش تنگ شد

لعنت به من که بهانه جور کردم برای دوباره دیدنش

لعنت به من که وقتی غمشو دیدم، نرم شدم باهاش

لعنت به من که پیشنهاد مشاوره رفتنمونو پذیرفتم. 

لعنت به من که دوباره خودم بهش پیام دادم. 

لعنت به من که .. 

آدما وقتی کسی دوسشون داره راحت نادیده ش می گیرن.. 

شما نکنید این کارو . حواستون به کسایی که حواسشون بهتونه باشه... 

پر از خشمی ام که نمی تونم از رها شم. زدم بلاکش کردم که دیگه جواباشم نبینم.. حرفای مسخره ای مث من که چیزی نگفتم و اصلا نمی فهمم چته! 

از آدمایی که شما رو میندازن تو تله بی ارزشی فرار کنید لطفا. 


  • Asma Za

نظرات  (۱)

اگه تو زندگیت، یکی از سیم های سازت پاره شد، آهنگ زندگیتو جوری ادامه بده که هیچ کس نفهمه چی گذشت.. حتی اونی که سیمو پاره کرد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی