دستخون

...

تمام عمر به دنبال گشتمت
تمام عمر
دریغا..
آنگاه یافتمت که قطره قطره
از میان انگشتانم
بر زمین چکیده بودی..

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۲۷
    نه
محبوب ترین مطالب

مپرس

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ب.ظ

پشت و روی نامه ی ما هر دو یک مضمون بود

روز ما را دیدی، از شبهای تار ما مپرس.. 

دلم میخواست وقتی صائب داشته این بیت رو می گفته کنارش بودم و بغلش می کردم و زار میزدم باهاش.. 

  • Asma Za

نظرات  (۴)

دم صائب گرم...
پاسخ:
چرا؟ 
دست همه رو تو عاشقی و به گریه انداختن بقیه بسته
پاسخ:
اصلا شعرای اون عهد خیلی غمگینن... خیلی..
هرچی میخونم بیشتر غمشون به دلم چنگ میزنه.. 
بد عهدی بوده این عهد صفوی
و به شدت هم شعراشون به دل میشینه
کلا عصر صفوی شکوفایی شعر فارسی بوده به نظرم،از یه طرف صائب و آرتیمانی
از اونورم کاشانی
از اینورم مشرف اصفهانی

پاسخ:
شکوفایی که نه..
شاعرای بدی نبودن اما عصر تیشه به ریشه زدن فرهنگ و ادبیات بوده.. 
من با تیشه به ریشه زدن مخالفم
مغول هم نتونست تیشه به ریشه بزنه،دچار تغییراتی شد
ولی تبر زده نشد
پاسخ:
درست میگی در کل.
اما خب داستانش مفصله تو کامنت جاش نیست. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی